עורך דין מע”מ

23 מאי 2019

עורך דין מע"מ

אם הסתבכתם עם רשות המיסים סביב חשד להעלמת או ניהול בלתי סדיר של ספרי החשבונות שלכם, אתם רוצים שלצידכם יעמוד עורך דין פלילי, המתמחה בתחום המיסים ולרוב נקרא עורך דין מיסים או עורך דין מע”מ. עבירות מס הן עבירות כלכליות פליליות לכל דבר ועניין, ולמעשה כל עורך דין פלילי הוא כשיר כדי לייצג חשודים בעבירות אלה. יחד עם זאת, תחום המיסים הוא תחום מורכב מאוד, ויכולתו של עורך הדין להכיר את כל הפרטים הקטנים, להבין את הניואנסים של החוק ולהכיר מקרים ותיקים קודמים בתחום, היא יכולת שיכולה לעשות את ההבדל בין הרשעה ובין זיכוי, בין עונש חמור ובין עונש מקל. בהתאם לכך, כאשר אתם נדרשים להגן על עצמכם בתחום המיסים, עורך דין מיסים או עורך דין מעמ הוא בהחלט איש המקצוע שאתם רוצים לצידכם.

לא משנה מה אתם חושבים על המצב, הסתייעו בעורך דין מע”מ מומחה

במקרים רבים, אנשים המואשמים בביצוע דבר עבירה, חשים תחושת חטא נוראית עד כדי מוכנות לשלם את המחיר. מן הצד השני, המחיר הגבוה שבדרך כלל כרוך בעבירות מסוג זה, מזכיר להם שיש להם את הזכות להתגונן ולהפחית את עוצמת הגלולה המרה. בין שאתם חושבים שאכן התנהלתם לא נכון, ולכאורה “מגיע לכם” להיענש, ובין שאתם מבינים שרשויות המס טועות בשיפוטן את מעשיכם והתנהלותכם, אך ורק עורך דין מעמ מקצועי ומנוסה יוכל להביא את הצד שלכם במלואו אל מול בית המשפט, ולייצג את האינטרס שלכם בפני החוק.

היכולת לשפר את תנאי התיק

במסגרת ניהול תיק סביב עבירות מס, על עורך דין מעמ לבחון את כל סעיפי האישום בהם מואשם הנאשם, ולהכיר את הרקע המדוייק של ההתנהלות שבגינה מופיעים סעיפים אלה בכתב האישום. כמו כן, על עורך הדין לבחון האם באמת מדובר בעבירה, או שבפרשנות מסויימת של החוק ניתן לראות את הדברים כלגיטימיים בנסיבות מסויימות. בהתאם לכך, על עורך הדין לבנות קו הגנה שאיתו ייצג את הנאשם בבית המשפט, וישאף להביא את התיק אל סופו עם ענישה מינימלית אם בכלל. יחד עם זאת, עורך דין מעמ עשוי להידרש לכם עוד הרבה לפני שהוחלט, אם יוחלט, להגיש נגדכם כתב אישום.

סיוע כבר בשלבים הראשונים

רשות המיסים הוא גוף שאמור לפקח על ההתנהלות התקינה על פי חוקי המיסים השונים, של כל בעלי העסקים בישראל ולמעשה של כל אזרח, גם עובדים שכירים. בהתאם לכך, בכל מקרה בו עולה חשד, מבצעת הרשות בירור על מנת לבחון האם יש בסיס לעבירה על החוק, אם לאו. בשלב הזה, יכול רואה החשבון שלכם לייצג אתכם מול רשות המיסים, אך אם אתם חושבים ויודעים שיש בסיס לחשד של רשות המיסים, אתם בהחלט רוצים לשלב בצוות שלכם גם עורך דין מעמ מומחה, שיוכל להשפיע על התקדמות הבירור בתיק כבר מהשלבים הראשונים של התהליך. ניתן לקרוא על פס”ד מהתחום המע”מ באתרים האנטרנט השונים

פתרונות יצירתיים

בתחום של עבירות מיסים ישנם ערוצים שונים שבהם עושה הרשות שימוש, על מנת לעודד את גביית המס שסביבו התפתח התיק מלכתחילה. למעשה, גביית המס הופכת לחשובה לא פחות מאשר ענישת העבריין. אחת הדוגמאות הטובות לגישה זו היא דוגמת הכופר, שאותו יכול לשלם האזרח על מנת לסגור את התיק שנפתח נגדו. הכופר כולל את תשלום המס שהיה צריך האזרח לשלם מלכתחילה וקנס שמתווסף על גביו. עורך דין מעמ מקצועי ומנוסה ידע להוביל את התיק לכיוונים אלה, שהם בהחלט רצויים מאוד מבחינת הלקוח.

כתובתינו
מגדל בסר 3, קומה 35, רח’ מצדה 9, בני ברק
03-609-6467
או התקשרו לנייד: 050-7637376
פקס
1533-6096467
דואר אלקטרוני
office@acs-law.co.il
2024 © כל הזכויות שמורות

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות חייגו 03-6096467

או שלחו פרטים ואנו נחזור אליכם