עו”ד פלילי במרכז

ספר החוקים הישראלי, ולמעשה ספרי החוקים בכל מדינה ומדינה, מורכב ממספר סוגים של עבירות, כשהעבירות הפליליות הן החמורות שבהן. עבירות אלו כוללות בתוכן שורה ארוכה של עשרות ואף מאות סוגי עבירות, שהגדרתן מבוצעת במסגרת החוק עצמו. עורך דין פלילי הוא עורך דין המתמחה בטיפול בתיקים משפטיים סביב עבירות כדוגמת עבירות איומים, עבירות תקיפה, עבירות צווארון לבן, עבירות רצח, עבירות שוד, עבירות אינטרנט, עבירות הימורים וכן הלאה. מן הסתם, אין צורך בהדגשת החשיבות של טיפול בתיקים פליליים על ידי עורך דין, אבל בהחלט יש להדגיש את החשיבות בבחירת עורך דין פלילי נכון.

עבירות פליליות הן עבירות חמורות, שבהכרח נפתח בגינן תיק במשטרה, ואשר הענישה בגינן יכולה להיות משמעותית מאוד, החל מקנסות כספיים כבדים ועד תקופות מאסר ממושכות. לא כל אדם שנחשב בביצוע עבירה, או אפילו מואשם בביצועה, אכן אשם, ובדיוק מהסיבה הזאת, לכל אדם עומדת הזכות להגן על עצמו בפני החוק, הגנה שמושגת במסגרת הליך משפטי מסודר. היכולת של אדם להגן על עצמו תלויה מאוד בעורך הדין שהוא בוחר, וביכולת של עורך הדין לנהל את התיק בצורה חכמה ואפקטיבית, ומכאן החשיבות הרבה בבחירת איש מקצוע מתאים.

צפו בעו”ד זיוה אגמי כהן מתייחסת לחשדות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו – עו”ד פלילי במרכז

מה הוא ההליך הפלילי? איסוף ראיות, כתב אישום והסדר טיעון

השלב הראשון של ההליך מתחיל כאשר מגיע מידע לרשויות החוק אודות ביצוע עבירה פלילית על ידי אדם, ארגון או קבוצה מסוימת. השלב הבא בהליך זה, יהיה פתיחה בהליך הכולל איסוף ראיות כנגד החשוד במעשה וחקירה הן של החשוד והן של עדים. במידה והמשטרה לא מצליחה למצוא הוכחות המספקות להגשת כתב אישום כנגד החשוד, התיק ייסגר כבר בשלב הזה. במידה והמשטרה תמצא ראיות רלוונטיות או שהנאשם יודה במיוחס לו, התיק יעבור מהמשטרה אל תובע מטעם המדינה – תפקידו של התובע יהיה להחליט האם לסגור את התיק, אם להגיש כתב אישום כנגד החשוד או אם להחזיר את התיק למשטרה, על מנת שזו, תמשיך בהליכי החקירה כנגד החשוד. במידה ומוגש כתב אישום, השלב הבא, יהיה התחלה של הליך משפטי אשר יתקיים בבית משפט.

חשוב לציין כי במקרים רבים, המשטרה יכולה לקבל החלטה שיש ברשותה מספיק ראיות כנגד החשוד, על מנת להכניס אותו למעצר. השלב הבא של הליך כזה, כולל בחירה בין 2 אפשרויות: ניתן להגיע להסדר טיעון שהוא בעצם הסכמה עם התביעה, במסגרתה מודה הנאשם בעבירה המיוחסת לו ונקבע עונש אשר מוסכם על שני הצדדים. במידה והנאשם לא מוכן לאודות במיוחס לו, השלב הבא, יהיה שלב ההוכחות, בהליך זה עו”ד פלילי אמור לחקור את העדים מטעם התביעה, כמו גם להביא עדים מטעמו, אשר באמצעות חקירתם, יהיה ניתן להוכיח בסופו של דבר את חפותו של הנאשם.

בחירת איש מקצוע מתאים – עו”ד פלילי במרכז

אם אתם מחפשים אחר עו”ד פלילי במרכז, ישנם מספר פרמטרים שחשוב שתקפידו לשים עליהם דגש, על מנת להבטיח את הבחירה הטובה ביותר. ראשית כל, מומלץ לאסוף מידע נרחב אודות עורך הדין הרלוונטי – תוך דגש על ניסיון עבר בייצוג לקוחות בעבירות פליליות, בדגש על עבירות אשר דומות במהותן לעבירה שאתם מואשמים בה. חשוב לקחת בחשבון, כי תפקידיו של עורך הדין הם מגוונים ולכן, עליו להיות בעל הכלים, הידע והיכולות לבצע את כולם, ולעשות זאת בצורה הטובה ביותר – לאסוף ראיות, להעניק חוות דעת וייעוץ משפטי וכמובן, לדעת לייצג את לקוחותיו בצורה הטובה ביותר בבית המשפט. בדיוק מהסיבות הללו, קיימת חשיבות גבוהה לא להקל ראש בבחירת הייצוג המשפטי וחשוב ולוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מוסמך ומנוסה, אשר בכוחו להעניק את כל השירותים הנכללים במסגרת תפקידו בצורה הטובה והמקצועית ביותר האפשרית.

חשוב לציין, שבמקרים רבים הצורך בשימוש בשירותיו של עורך הדין יהיה מהיר, להליכי חיפוש מקיפים ומעמיקים – מהסיבה הזאת, חשוב שיהיה לכם מראש, מספר טלפון של עורך דין פלילי מקצועי, אליו תוכלו להתקשר בעת הצורך, בכל מקרה שלא יקרה. הידיעה שעורך הדין אשר ייצג אתכם יהיה מנוסה ומקצועי בתחומו ואתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות תוריד ממכם הרבה לחץ – וכידוע, החשודים בביצוע עבירה פלילית או מס, נושאים על גבם דאגות ולחצים רבים.

באיזה שלב מומלץ ליצור קשר עם עו”ד פלילי במרכז בשביל ייצוג משפטי?

כדאי ליצור קשר עם עו”ד פלילי במרכז כבר בשלבים המוקדמים של החקירה, במטרה לקבל ייעוץ מקיף. חשוב לזכור, שבחקירות מהסוג הזה, לכל התנהגות או לכל מילה אותה אתם מוצאים מהפה, יכולה להיות משמעות רבה על המשך החקירה – משמעות, אשר עלולה להיות כנגדכם. לכן, חשוב להיות מלווים בעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה, אשר יוכל לכוון ולהדריך אתכם בכל צעד אותו תעשו או פעולה בה תנקטו וכחלק מכך, ימנע ממכם לעשות צעדים שונים אשר עלולים לפגוע בכם בהמשך התהליך. יש לציין כי ייצוג משפטי יכול להשפיע במידה רבה על כך שהתיק כנגדכם ייסגר כבר בשלבים הראשוניים של התהליך – מה שימנע ממכם גם מפח נפש וגם את החשיפה לעונשים הנושאים עמם קלון.

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות חייגו 03-6096476

    שם מלא *

    נייד *

    דוא”ל

    כתובתינו
    מגדל בסר 3, קומה 35, רח’ מצדה 9, בני ברק
    03-609-6467
    או התקשרו לנייד: 050-7637376
    פקס
    1533-6096467
    דואר אלקטרוני
    office@acs-law.co.il
    2024 © כל הזכויות שמורות

    לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות חייגו 03-6096467

    או שלחו פרטים ואנו נחזור אליכם