דיני מס וסיוע משפטי

23 מאי 2019

חישוב דיני מס וסיוע משפטי

מיסים הם מערכת ציבורית לגביית כספים, דרכה אזרחים פרטיים משלמים אחוז מהעסקאות שלהם כדי לעזור להעביר כספים לגורמים ורשויות ציבוריים. המיסים מגיעים מהכנסות, מרכישות, ממכס ועוד. עורך דין מיסים פועל כדי לעזור לכם לשמור על החוק ולהימנע מעבירות פליליות הנחשבות לעבירות מס. ייעוץ טוב יכול גם לעזור להפוך עסקאות לטובות יותר. עבירות מס מתרחשות כשאזרח שחייב לשלם מסים לא ממלא את ההוראות של החוק לגבי תשלומים ודיווחים לרשויות המס. אם האזרח מורשע הוא יכול לקבל עונש של מאסר בפועל וקנס כספי.

מדי פעם אנחנו קוראים בעיתון על חקירת מס שבה חוקרים ממס הכנסה מגיעים לבדוק מקרה של העלמת מס. המקרים שמגיעים לעיתון הם בדרך כלל מקרים שבהם יש העלמת מס מאוד גדולה או לפעמים מדובר במקרים של העלמות מס של מפורסמים. למשל, לא מזמן עלו לכותרות חקירות מס של דוגמנית מפורסמת ושל זמר מפורסם כזה או אחר, שלכאורה העלימו מס. למדינת ישראל קיים אינטרס לפרסם את עצם החקירה של מקרה העלמת מס, מכמה סיבות. קודם כל למדינה יש אינטרס שלא יתרחשו העלמות מס, וכאשר הן כן מתרחשות שיימצאו האשמים ושיענשו בגינן. כמו כן, קיים אינטרס נוסף שהוא חוסר רצון להפסיד כספים שמגיעים למדינה. המדינה מנסה להרתיע בני אדם מלבצע עבירות מס וכאן מגיעות החקירות, העונשים והפרסומים בתקשורת.

 

אם אתם ניצבים בפני מצב כזה, שבו המדינה מאשימה אתכם שהעלמתם מס, אתם צריכים לשכור את שירותיו של עורך דין מיסים. עורך דין כזה יודע את החוקים, הדינים והתקנות לעומק, ומכיר את מי שעוסק בתחום. עורך דין מיסים ייצג אתכם מול רשויות המס ויציג את טיעוניכם כדי להגיע להסכם כלשהו ולהקל על עונשכם. עורכי דין מיסים נמצאים גם בקשר עם יועצים שונים לענייני מס וכן רואי חשבון, שיכולים גם לסייע בתיק. בדיני מיסים קיימים הרבה סעיפים שאותם ניתן לפרש באופנים שונים, לכן עורכי דין מיסים מנוסים ומקצועיים יודעים לפרש אותם באופן שיעזור לכם ולפי המקרה.

עורכי דין אלו מתעסקים לא רק בהעלמות מס, הם גם מתעסקים בהלבנת הון, בפסילת תיקים, עבירות צווארון לבן,בעבירות מע”מ ובמיסים בחו”ל. הם מייצגים חשודים בבית משפט, בחקירות, בדיונים ובערעורים, לפני ואחרי המשפט. במקרים של עבירות מס, אין שום סיבה לשכור את שירותיו של כל עורך דין אחר חוץ מעורך דין המתמחה בתחום המיסים. כמו כן, יש להשתמש באותו עורך הדין מתחילת התיק ועד סופו.

כדאי לשאול את עורכי דין מיסים כמה שאלות לפני שבוחרים את עורך הדין המתאים לטפל בתיק שלך. יש לשאול אותו לגבי הניסיון שלו, לשאול אותו מה הזמינות שלו, מה הגודל של המשרד וכמה עובדים יעזרו לו בטיפול בתיק. התשובות לשאלות האלה יכולים לעזור לכם לדעת כמה גבוה הסיכוי של עורך הדין לעזור לכם לנצח או להגיע להסדרים טובים מול כל מי שזה לא יהיה.

המטרות של דיני מס 

להעביר משאבים מהציבור למדינה:

המדינה צריכה משאבים כדי לעזור לאזרחים שלה. לכן האזרחים עוזרים לממן לעצמם את שירותי המדינה.

לחלק מחדש את ההון:

צמצום הפערים בין העשירים ביותר לעניים ביותר.

רגולציה:

שימוש במיסים כדי לשלוט ברמה מסוימת על ההתנהגות של האזרחים.

אנחנו באגמי כהן סבג ושות’ מטפלים בכל סוגי עבירות המס ונמצאים כאן לרשותכם לייעוץ ולכל שאלה שיש לכם.

כתובתינו
מגדל בסר 3, קומה 35, רח’ מצדה 9, בני ברק
03-609-6467
או התקשרו לנייד: 050-7637376
פקס
1533-6096467
דואר אלקטרוני
office@acs-law.co.il
2024 © כל הזכויות שמורות

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות חייגו 03-6096467

או שלחו פרטים ואנו נחזור אליכם