מדוע חשובה להתייעץ עם עורך דין לענייני מיסים?

9 יוני 2022

חשיבות עורך דין לענייני מיסים

כידוע, דיני מיסים הוא ענף משפטי מורכב בעל הסתעפויות רבות, אשר מבוסס על חוקי המס של מדינת ישראל. דיני המיסים כוללים בחובם כמות רחבה של הגדות וביטויים, תקדימים, אשר יש לדעת אותם לעומק על מנת שעורך הדין יוכל לספק שירות מלא ומפורט. בחוק, תוכלו להבין מהן עבירות מס הכנסה, ומהו העונש אשר עתיד להתקבל במצב שבו ביצעת אחת מהן. מהסתכלות קצרה ניתן להבין שאדם יכול לספוג עונש רחב ומשמעותי, ולכן אין להמעיט בחשיבותו של עורך דין לענייני מס. תפקידו של עורך הדין לענייני מיסים, הוא לייצג נחקרים, לרבות במקרים של הלבנת הון, ועבירות צווארון לבד, להתמודד עם מקרים של עבירות מס הכנסה, עבירות מע״מ, עבירות הונאה, ועוד. עליכם לוודא שאכן המשרד אשר אליו אתם פונים מתמחה בתחום המיסים הספציפי אשר נוגע לכם.

מתי יש לפנות לעורך דין לענייני מיסים?

אם השאלה בנוגע להזמנת שירותי עורך דין לעיניי מיסים עולה לכם לראש, עליכם להבין את המצב לאשורו לפני שאתם מבצעים פנייה לעורך דין או לא. חשוב לזכור, שעורך דין לענייני מיסים יכול לספר לכם את שירות עם ערך רב בכל רגע נתון. גם ברגעים ההתחלתיים של החקירה, אשר בהם נוטים להיות מבולבלים ולחוצים, הימצאותו של עורך דין לענייני מיסים אל מול החוקרים יחד איתכם, עשוי לסייע לכם לצלוח את החקירה בצורה טובה יותר. תמיד תזכרו שבכל שלב של החקירה מולכם אתם עוד יכולים לפנות אל עורך דין אשר עשוי לסייע להפחית את האישומים כנגדכם ואף לבטלם לגמריי. לכן, מומלץ בכל שלב של ההחקירה לפנות אל עורך דין, אשר יסייע לכם להתמודד בצורה טובה יותר עם האישומים שיש נגדכם.

התנהלות נכונה לאורך כל הדרך

כמובן, שעל מנת להימנע מהמצב בו אתם מגיעים לחקירה במשטרה יש לפעול לפי החוק. ראשית, אם אתם בעלי עסק עליכם לזכור שמינוי רואה חשבון, אשר לעיתים קרובות מאוד קיים לו ידע מעשי רחב בתחום דיני המיסים עשוי לאפשר הקדמת התרופה למכה, בכך שהוא יחשב את הדברים בצורה הנכונה.  לא רק זאת אלא אף עשוי לעזור לכם למצוא דרכים חוקיות אשר בעזרתן תוכלו לשלם כמות מיסים פחותה יותר, שכן כך מתאפשר בעזרת הבנה רחבה של תחום דיני המיסים.

 מה קורה אם בכל זאת הגעתי לשלב החקירה?

יש לזכור, שבזמן החקירה קיימת חשיבות גבוהה לכל מילה אשר אתם תגידו. תמיד תזכרו, שאין שום שלב במהלך החקירה אשר מוגדר כ׳אוף דה רקורד׳ וכל מה שנאמר בחקירה עשוי לשמש בהמשך כנגדכם. הפעולה העדיפה מבחינתכם היא להגיע לשלב החקירה הראשוני אחרי שקיבלתם לכל הפחות ייעוץ משפטי בסיסי וראשוני. תזכרו, שאחת מזכיותיכם היא לשמור על זכות השתיקה. בעזרת זכות השתיקה אינכם תחשפו דברים שאתם לא רוצים לחשוף.

כתובתינו
מגדל בסר 3, קומה 35, רח’ מצדה 9, בני ברק
03-609-6467
או התקשרו לנייד: 050-7637376
פקס
1533-6096467
דואר אלקטרוני
office@acs-law.co.il
2024 © כל הזכויות שמורות

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות חייגו 03-6096467

או שלחו פרטים ואנו נחזור אליכם