האם ניתן לקזז מע״מ על רכישת משרד להשקעה?

21 נובמבר 2021

מסירה משפטית הינה מסירה המתייחסת למסירה של מסמכים ודברים חסויים אל בתי המשפט, משרדי עורכי דין, משרדי ראיית חשבון, ובעיקר משרדים ממשלתיים בדחיפות מהירה במיוחד

אם אתם מתכוונים לקנות משרד להשקעה, אז קיזוז מע״מ באופן ישיר איננו אפשרי, אך ניתן לעשות קיזוז של מס תשומות על רכישת הריהוט המשרדי, וכך בעצם להפחית בתשלום המיסים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים את זה כמו שצריך, אז תוכלו לפנות אל יועץ מס במקרה הזה.

לא יהיה כדאי לכם לעשות הכול לבדכם במקרה הזה, שכן יועץ מס יוכל לעזור לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים לעשות, שכן כך תוכלו לדעת ללא כל ספק שאתם משלמים בדיוק כמה שאתם צריכים לשלם ונמנעים ממצב שבו אתם משלמים מס מופרז.

תקבלו ייעוץ מס מקצועי

כאשר יש לכם איש מקצוע שיוכל להעניק לכם ייעוץ מס מקצועי לפני ביצוע עסקאות של משרדים להשקעה, זה פשוט יוכל לעזור לכם להבין טוב יותר מה אתם צריכים לעשות כדי לנצל את הזכויות שלכם לחלוטין. זה בוודאי יהיה חשוב ביותר שתעשו את זה כראוי ובעצתם של מביני עניין, כך שלא יהיה לכם ספק שאתם עושים את הדבר הנכון.

תעשו לעצמכם טובה ותוודאו שאתם עושים את כל הבדיקות הדרושות, כך שלא יהיה לכם ספק בכלל שאתם מקבלים את העזרה הדרושה על מנת לעשות את הדברים הנחוצים על הצד הטוב ביותר. זה כל מה שאתם רק צריכים לעשות במקרה הזה מבחינתכם.

תעשו השקעות חכמות מתוך הבנה

אם אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם בצורה חכמה ולדעת באופן מדויק איך להתנהל מבחינת המס, אז זה פשוט יהיה חשוב ביותר שיהיה גורם מקצועי שיוכל ללוות אתכם ולהעניק לכם את העזרה שאתם צריכים על מנת לקבל את ההחלטות הטובות ביותר במקרה הזה.

נסו תמיד לפעול בצורה מסודרת ולעשות כל מה שאתם רק יכולים על מנת לקבל את ההחלטות הטובות ביותר במקרה שלכם. זה יהיה חיוני כדי שתוכלו להתקדם הלאה ולדעת שאתם עושים כל מה שנדרש במקרה שלכם. זה משהו שאתם צריכים להתחיל לחשוב עליו ברצינות כבר בזמן הקרוב ולהבין בדיוק מה אתם יכולים לעשות מבחינתכם.

קיזוז מע״מ על רכישת ציוד משרדי

כפי שהזכרנו לעיל, הדרך הברורה מאליה והנוחה ביותר לקבל קיזוז מע״מ היא על רכישה של ציוד משרדי. כך שאם אתם מתכוונים לקנות משרד ולהשכיר אותו לאחר מכן, זה משהו שאתם יכולים לשקול לעשות כדי להפחית את הכסף שתצטרכו לשלם למע״מ.

כדי שיהיה לכם ברור יותר מהם השיקולים שצריכים להנחות אתכם וכמה אתם צריכים לשלם בדיוק, יהיה כדאי לכם לבדוק את כל הפרטים הללו ולעשות כל מה שאתם צריכים על מנת שיהיה לכם ברור לחלוטין שאתם בוחרים באופציה הטובה ביותר להשקיע את הכסף שלכם. תמיד תשקיעו את הכסף רק לאחר שיצא לכם להתייעץ עם האנשים המתאימים שיוכלו לעזור לכם.

כתובתינו
מגדל בסר 3, קומה 35, רח’ מצדה 9, בני ברק
03-609-6467
או התקשרו לנייד: 050-7637376
פקס
1533-6096467
דואר אלקטרוני
office@acs-law.co.il
2024 © כל הזכויות שמורות

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות חייגו 03-6096467

או שלחו פרטים ואנו נחזור אליכם