כך תבחרו את העו”ד הנכון עבורכם

14 דצמבר 2021

עורך דין

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על אנשים בכירים שנתפסים על עבירות צווארון לבן. המדובר לרוב הוא בעבירות שכרוך בהן הלבנת הון.

זה קורה די הרבה וזה ממש לא נעים. בגלל שהמצב הוא כזה, יש צורך גדול יותר בליווי מקצועי של עורכי דין שיציעו את השירות המתאים בתחום הספציפי של הלבנת הון כדי לייצג את הלקוחות האומללים שנתפסו בגין עבירות חמורות אלו.

כאן אנחנו מגיעים לנושא של לימודי משפטים. אנשים שבאים ללמוד משפטים יכולים לבחור להם תחומים שונים בהם הם יעסקו. הם יכולים להיות עורכי דין בענייני מקרקעין והם גם יכולים ללכת על נושאים שקשורים בענייני עבודה. יש את נושא המשפחה ויש את התחום הרפואי.

אז קודם כל הבה נבדוק כמה ירוויח עורך דין באופן כללי.

הרווחיות במקצוע כעורך דין

אז בואו נדבר קצת מהכיס כי מה שלא יהיה, משם אנחנו חושבים.

אז מהו התחום הכי רווחי עבור עורכי דין?

יש את התחום של רשלנות רפואית שהוא לרוב תחום מאוד רווחי. עורך דין ביטוח לאומי מתעסק עם כל התחום הזה של רשלנות רפואית. הוא אמור לייצג לקוחות שסובלים מנזקים גופניים והם באים לדרוש ולתבוע נזיקין. במידה ותיק כזה מנצח, נהנים עורכי הדין מאחוזים ניכרים.

קורה לא פעם שאנשים תובעים את הביטוח לאומי על רשלנות רפואית, על נזקים גופניים כלשהם, על מחלות ועוד כאשר לעיתים מדובר על סכומים אסטרונומיים של מיליוני שקלים. ברור שעורכי הדין בתחום הזה עשויים להיות המרוויחים הגדולים כאן.

עורך דין מקרקעין ברמת גן עשוי גם כן להרוויח יפה בסופו של יום כי התחום הזה של מקרקעין גם כן נפוץ מאוד ועם דרישה רבה בשוק.

עורכי דין בתחום קניין רוחני

עורכי דין המייצגים לקוחות בתחום הזה של קניינים רוחניים כמו למשל תיקים משפטיים הקשורים לארגוני הייטק גדולים או של ארגונים אחרים, עשויים אף הם לגרוף בסופו של יום רווחים גבוהים.

אך חשוב להכיר מקרוב את ההבדלים גם מהפן הכלכלי והרווחי כי בסופו של דבר המשכורת אמור גם כן להשפיע על ההחלטה על איזה מישור ללכת ובאיזה תחום לבחור.

אז בתחילה המסלול הוא זהה. כדי להיות עורך דין בכל תחום שלא תבחרו, יהיה עליכם להוכיח רצון ועקביות.

אתם נכנסים ללימודי המשפטים כאשר תוך כדי הלימודים תוכלו כבר לבחור את ההתמחות הרצויה עבורכם. בשנה ג’ של הלימודים זה יהיה זמן ההכרעה מבחינתכם.

לאחר שתעברו לעבוד כמתמחים ותתקבלו למשרד עורכי דין, שם תתנסו בתחום הנחשק. לבסוף גם תיבחנו בלשכת עורכי הדין ואם הכול יהיה בסדר תקבלו סוף סוף את הרישיון הנכסף ותוכלו להתחיל את העבודה שלכם כעורכי דין מן השורה.

אם זה בתור עורך דין בנושא הבוער של הלבנת הון ואם זה בתור עורך דין לתחומים אחרים.

לפרטים אודות רשלנות רפואית אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר: https://rashlanut-law.co.il/

כתובתינו
מגדל בסר 3, קומה 35, רח’ מצדה 9, בני ברק
03-609-6467
או התקשרו לנייד: 050-7637376
פקס
1533-6096467
דואר אלקטרוני
office@acs-law.co.il
2024 © כל הזכויות שמורות

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות חייגו 03-6096467

או שלחו פרטים ואנו נחזור אליכם