עבירות מס טכניות מול עבירות מס מהותיות

מיסים הם למעשה ההכנסה של המדינה, סכומי הכסף המאפשרים למדינה להמשיך ולפעול למען האזרח. בכל המדינות בעולם נגבים מיסים מן האזרחים על רוב פעולות היום יום, החל מרכישת מוצר במכולת ועד מכירה של נדל”ן, המדינה מקבלת את החלק שלה. חוקי המס הם למעשה ההגבלים החוקיים המגדירים בדיוק איזה חלק ממעגל הכספים האישי חייב כל אדם למדינה ועבירה עליהם יכולה להוביל לסנקציות קשות, החל מקנסות כלכליים ועד למאסרים מתמשכים בפועל.

מכיוון והמדינה היא גוף בירוקרטי והחוק אינו נכתב באופן בו האדם הפשוט יבין אותו, מומלץ מאוד להיעזר באנשי מקצוע המבינים את החוק ויודעים איך לעבוד איתו בכדי לעזור במקרה הספציפי שלך. עבירות מס הן עניין רציני ומסובך וישנם משרדי עורכי דין המתמחים במיוחד בדינים אלה. משרד עו”ד אגמי כהן סבג ושות’ היינו משרד גדול המתמקצע בחוקי כלכלה ובדיני מיסים.

מה הן עבירות מס הכנסה

עבירות מס הכנסה הן למעשה מקרים בהם אדם פרטי או חברה אינם משלמים למדינה את הסכום שהם אמורים על פי הכתוב בחוק. כמובן שעבירות מסוג זה כוללות גם גופים או אנשים אשר דיווחו בצורה שגויה על הכנסותיהם בכדי לשנות את הסכום אותו הם היו אמורים לשלם למדינה. עבירת מס היא עבירה קשה והענישה והפיקוח עלייה כבדים מאוד. מאחר והחוקים משתנים לעיתים תכופות מצד אחד והפיקוח נעשה על כמויות גדולות מאוד של אנשים ועסקים מצד שני, אנו לעיתים עדים לטעויות הנופלות בתהליכים אלו ובעיקר לאנשים נורמטיביים אשר מוצאים את עצמם מואשמים בעבירות מס ועומדים בפני סנקציות קשות מבלי שעשו עבירה או מבלי שהיו מודעים לכך שפשעו.

משרדי עורכי דין המתמחים בעבירות מס מסייעים ללקוחותיהם בהבנה של החוק ובמציאת נתיב פעולה אשר ישים את הלקוח בנקודה הטובה ביותר. התייעצות עם עורך דין מיסים בקשר לעבירות מס אינה צריכה להגיע רק לאחר שהוגש כתב אישום או נפתחה חקירה, היא צריכה להתרחש הרבה לפני בכדי לא להגיע לשלבים האלו בכלל. מומלץ מאוד לעסקים חדשים או לעוסקים עצמאיים להיוועץ עם משרד עו”ד מוכר המתאים לגודל העסקים שלהם כבר בשלבים המוקדמים של העסק בכדי להכין את הקרקע לכל דבר שלא יגיע. משרד עו”ד אגמי כהן סבג ושות’ מציע ייעוץ וליווי של עסקים גדולים ואנשים פרטיים בכדי שיהיו מוכנים ובכדי למנוע מצבים לא נעימים.

מה הן עבירות מס טכניות

עבירות מס טכניות הן עבירות מס אשר יכלו להיעשות בתום לב. טעויות טכניות יכולות לכלול אי הגשת דו”ח בזמן, הגשת דו”ח עם טעויות, אי העברת מס שנוכה וכדומה. במקרים של עבירות כאלה מוגשת תביעה מטעם מס הכנסה ועל הנאשם לתקן את הטעות ולהגיע להסדר בנוגע לענישה. למרות שעבירות אלו קורות לעיתים קרובות מתום לב, הענישה עליהם יכולה להגיע עד לשנת מאסר בפועל ולקנסות כלכליים די קשים. בעזרת עו”ד מקצועי ניתן לצמצם את הקנסות והסנקציות שיגיעו עקב הטעות.

מה הן עבירות מס מהותיות

עבירות מס מסוג זה הינן קשות מהעבירות הטכניות. עבירות מס מסוג זה לא יכולות להיעשות בתום לב והן יכולות לכלול העלמת מס, ניהול פנקסי חשבונות כוזבים, סיוע בביצוע עבירות מס וכדומה. הענישה על עבירות מסוג זה היא קשה מאוד ויכולה להגיע עד לכשבע שנות מאסר בפועל. מומלץ מאוד להיעזר בייעוץ של עו”ד במקרה של חשד בעבירה מסוג זה.

למה אגמי כהן סבג ושות’

מכיוון שתחת קורת גגנו הצלחנו לאסוף את המוחות החוקיים המומחים ביותר בעבירות מס ובחוקי המס בישראל. אנו מבינים שלעיתים קרובות מדובר בטעויות או בבלבול ולכן אנו מציעים שיחות ייעוץ טלפוניות חינם לכל המתקשרים. עבירות מס קטנות וגדולות יכולות לרדוף אתכם לשנים רבות, התקשרו עכשיו וחסכו מעצכם הרבה כאב לב בעתיד.

לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות חייגו 03-6096476

    שם מלא *

    נייד *

    דוא”ל

    כתובתינו
    מגדל בסר 3, קומה 35, רח’ מצדה 9, בני ברק
    03-609-6467
    או התקשרו לנייד: 050-7637376
    פקס
    1533-6096467
    דואר אלקטרוני
    office@acs-law.co.il
    2024 © כל הזכויות שמורות

    לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות חייגו 03-6096467

    או שלחו פרטים ואנו נחזור אליכם